Abordare: Sofia, str. Geo Milev nr. 15Sună-ne: +359 8 7777 9009Email: customers@monna.bg
Abordare: Sofia, str. Geo Milev nr. 15Sună-ne: +359 8 7777 9009Email: customers@monna.bg

Cart

Total:$170.00

Favorite


TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE ALE MONNA INTERNATIONAL EOOD (MONNA)

Comerciant: Monna International EOOD
TVA: BG206774951
Adresa: Bulgaria, Sofia, Geo Milev St. 15
Telefon client: +359 8 7777 9009
E-mail pentru clienți: customers@monna.bg

1. Acești Termeni se aplică tuturor utilizatorilor Magazinului și stabilesc principiile de înregistrare și utilizare a unui cont în Magazin, principiile rezervării electronice a bunurilor pe care MONNA le deține („BUNURI” sau „MARFURI”), comenzile de bunuri de la MONNA, precum și încheierea de contracte de vânzare a mărfurilor („client” sau „clienți”).
2. Orice utilizator MONNA poate accesa Termenii în orice moment făcând clic pe linkul „Termeni” de pe site-ul MONNA, precum și prin salvarea versiunii PDF pe un suport la alegerea sa.
3. Informațiile despre Bunurile MONNA, cum ar fi imaginea, descrierea și prețurile finale, constituie o ofertă de încheiere a unui contract de vânzare în sensul art. 47 din Legea privind protecția consumatorilor din Bulgaria, în conformitate cu termenii Termenilor. Făcând clic pe butonul „comandă” de pe site, utilizatorul încheie un contract de vânzare de mărfuri în magazinul online MONNA și va fi redirecționat către procesarea plăților.
4. Mărfurile din MONNA sunt etichetate clar. Informații mai detaliate despre caracteristicile Bunurilor sunt furnizate pe site.
5. Imaginile și afișajele produselor sunt ilustrative.

1. MONNA face posibilă încheierea de contracte de vânzare de bunuri pe internet și furnizează alte servicii prevăzute în prezentele Condiții.
2. Contractul de vanzare de bunuri se incheie intre un utilizator MONNA ("CLIENT") si MONNA International, cu sediul in Sofia, Bulgaria.
3. Recunoașterea acestor Termeni și acceptarea lor este o condiție pentru utilizarea MONNA.
4. Informațiile furnizate de Client în cursul comenzii trebuie să fie corecte, actualizate și clar definite.
5. MONNA își rezervă dreptul de a refuza onorarea unei comenzi în cazul în care informațiile furnizate sunt inexacte în măsura în care este imposibilă îndeplinirea comenzii și, în special, nu permite livrarea expedierii. Inainte de a refuza indeplinirea unei comenzi, MONNA incearca sa contacteze Clientul pentru a verifica datele furnizate de acesta in legatura cu comanda solicitata, pe cat posibil.
6. MONNA ia toate măsurile tehnice și organizatorice posibile și cerute de reglementările legale aplicabile pentru a proteja datele personale ale utilizatorilor, în special cele care împiedică primirea și modificarea de către persoane neautorizate a datelor furnizate în timpul înregistrării. Vizitatorii și clienții site-ului web confirmă că sunt familiarizați cu Politica de confidențialitate a magazinului online MONNA (inclusiv politica privind cookie-urile) și că înțeleg principiile și scopurile prelucrării datelor lor personale pe site.
7. Un utilizator care a folosit un serviciu MONNA are obligația:
a) Să nu furnizeze sau să transfere conținut care este interzis conform reglementărilor legale;
b) Să utilizeze serviciile MONNA într-un mod care să nu perturbe funcționarea acesteia;
c) Să nu distribuie sau să publice în MONNA informații comerciale nesolicitate;
d) Să utilizeze serviciile MONNA fără a crea dificultăți semnificative pentru alți utilizatori sau pentru administratorul MONNA;
e) Să folosească conținutul publicat pe site-ul MONNA pentru uz propriu;
f) Să nu plaseze comenzi false sau frauduloase. Toate comenzile care dau motive să se creadă că sunt frauduloase sau false vor fi anulate de administrator și raportate autorităților competente.

1. MONNA face posibilă comandarea Bunurilor după cum urmează:
a) pe site-ul MONNA (online), prin utilizarea procedurii de comandă;
2. MONNA acceptă comenzi plasate online 24 de ore pe zi, șapte zile pe săptămână. Comenzile plasate prin e-mail și telefonic sunt acceptate în zilele lucrătoare de luni până vineri între orele 9:00 și 17:00. Comenzile plasate în zilele de sâmbătă, zile nelucrătoare și sărbători sunt procesate în prima zi lucrătoare următoare zilei comenzii. Comenzile plasate după ora 13:00 sunt procesate în următoarea zi lucrătoare.
3. Conditia pentru plasarea unei comenzi este completarea unui formular cu toate datele necesare transportului sau emiterii unei facturi din sistemul de TVA sau a unei chitante de plata.
4. Pentru a plasa o comandă, selectați Mărfuri de la MONNA, acordând o atenție deosebită cantității, dimensiunilor acestora, apoi mergeți la secțiunea „Coș” și continuați procedura de comandă, selectând opțiunile adecvate pentru acțiuni ulterioare.
5. Până la confirmarea selecției Bunurilor prin intermediul butonului „Plată”, Clientul poate efectua modificări ale bunurilor specificate în comandă, precum și modificarea adresei și coordonatele pentru trimiterea expedierii sau pentru întocmirea unei facturi. Confirmarea comenzii de către Client prin apăsarea butonului „Plătește” echivalează cu acceptarea obligației de plată a prețului Bunurilor și a costurilor de livrare și ambalare a acestora, despre care Clientul este anunțat imediat înainte de confirmarea comenzii.
6. Confirmarea comenzii de către Client, în conformitate cu acești termeni și condiții generale, constituie o ofertă a Clientului de a încheia un contract de vânzare, adresat MONNA International, în conformitate cu conținutul comenzii și cu acești termeni și condiții.
7. La depunerea unei comenzi, in conformitate cu acesti termeni si conditii, Clientul primeste un mesaj la adresa de e-mail indicata care contine datele privind comanda, numarul de Bunuri comandate, valoarea comenzii, metoda aleasa de livrarea si plata, momentul executarii comenzii, adresa si datele de contact ale Clientului si ale MONNA, precum si informatii despre procedura de depunere a reclamatiilor in legatura cu bunurile si dreptul Clientului de a refuza executarea contractului de vanzare. [Notificare] este confirmarea de către MONNA a primirii ofertei Clientului.
8. MONNA trimite o confirmare de acceptare a ofertei Clientului, transmisă prin e-mail sau telefonic („Confirmarea executării și expedierea comenzii”), sau refuzul de a accepta oferta Clientului la adresa de e-mail specificată. de către Client. La primirea respectivei Confirmări, contractul de vânzare a mărfurilor comandate de Client între Client și MONNA.se consideră încheiat.
9. Fără a limita dreptul Clientului de a refuza executarea contractului conform prevederilor legale relevante, Clientul poate anula comanda până la primirea confirmării acceptării ofertei de cumpărare de către MONNA, i.e. înainte de a primi un e-mail de confirmare a acceptării ordinului de executare. În acest caz, Clientul trebuie să contacteze imediat MONNA, inclusiv prin mijloace electronice, urmată de confirmare prin e-mail.
10. În cazul în care Clientul alege o altă metodă de plată decât ramburs, MONNA își rezervă dreptul de a refuza onorarea comenzii conform contractului de vânzare atunci când:
(i) datele de contact ale Cumpărătorului au fost inexacte în măsura în care livrarea bunurilor a fost imposibilă,
(ii) tranzacția nu este autorizată în sistemul de plăți electronice Paysera sau
(iii) plata unei comenzi nu se face în termen de 2 zile lucrătoare de la plasarea comenzii.
11. Clientul primeste o factura electronica sau chitanta pentru comanda in pdf sau alt format, la adresa de e-mail furnizata de acesta.

1. Marfa se livreaza la adresa specificata de Client in comanda. Ora aproximativă de livrare a Bunurilor este indicată într-o scurtă descriere a fiecărui produs pe care Clientul îl include în comandă înainte de confirmarea acesteia de către Client folosind butonul „Plătește”.
2. Timpul aproximativ de livrare a Bunurilor prin curier este de aproximativ 2 (doua) zile lucratoare din ziua urmatoare inregistrarii cererii. Termenul total și maxim de livrare al comenzii nu trebuie să depășească 7 zile lucrătoare, cu excepția cazului în care este specificat un timp de livrare mai lung pentru un produs. Termenele indicate pentru fiecare produs sunt orientative si pot fi prelungite din cauza unor circumstante de forta majora privind transportul. Începerea executării comenzii poate fi amânată până când valoarea prețului de vânzare (și eventual costurile de livrare și ambalare) se reflectă în creditul contului MONNA, în cazul în care Clientul a ales modalitatea de plată anticipată pe Internet (adică din serviciul Paysera sau printr-un simplu transfer online).
3. Marfa trebuie livrată la adresa indicată de Client pe teritoriul României, de către o firmă de curierat DPD.
4. Toate livrarile sunt asigurate si vor fi efectuate de o firma de curierat.
5. Costurile de trimitere a Bunurilor achiziționate sunt suportate de către Client, cu excepția cazului în care se menționează în mod explicit altfel în cadrul unei anumite campanii. La fiecare articol trimis sunt atasate o dovada de cumparare (chitanta sau factura cu TVA) si un formular de schimb/retur de marfa.

1. Informatiile furnizate pe site-ul MONNA cu privire la pretul unui produs sunt obligatorii din momentul in care Clientul face click pe butonul „cumpara” situat in dreptul articolului relevant afisat spre vanzare in MONNA. Prețul de mai sus nu se modifică indiferent de modificările de preț în MONNA care pot apărea după confirmarea comenzii.
2. Prețurile produselor în MONNA sunt cotate în lei românești și includ toate componentele inerente, inclusiv TVA, taxe și taxe, cu excepția costurilor de livrare, care se calculează la specificarea adresei de livrare.
3. Clientul plătește contravaloarea mărfurilor comandate, împreună cu costurile de livrare, într-una din următoarele moduri:
a) ramburs la livrare către un intermediar al unei firme de curierat la locul de livrare, cu condiția ca această sumă să nu depășească 1.000 EUR. În caz contrar, nu există opțiune de a plăti ramburs la livrare.
b) prin transfer bancar electronic efectuat prin sistemul de plată Paysera, înainte de livrare. Dacă Clientul a ales metode de plată anticipată, neefectuarea plății în contul MONNA sau al persoanelor care acționează ca intermediari în tranzacție (a serviciului Paysera) în termen de 2 zile de la plasarea unei comenzi va duce la anularea comenzii. Într-un astfel de caz, ar trebui să fie posibilă repetarea comenzii și alegerea unei alte metode de plată. Îndeplinirea unei comenzi plătite prin transfer bancar sau card de credit începe cu primirea sumei datorate pentru mărfuri.
4. MONNA își rezervă dreptul de a modifica prețurile bunurilor în MONNA, de a introduce noi bunuri pentru vânzare, de a desfășura și de a încheia campanii de publicitate promoțională pe site-urile MONNA sau de a le aduce modificări, în conformitate cu prevederile Legii bulgare privind protecția consumatorilor și alte legi. care nu încalcă drepturile persoanelor care au încheiat contracte de vânzare a bunurilor oferite de MONNA înainte de efectuarea modificărilor de mai sus sau drepturile persoanelor care au dreptul de a beneficia de o anumită promoție în conformitate cu Termenii și pe durata promovarea.
5. După ce transferul bancar este selectat ca metodă de plată, Clientul este redirecționat către forma de plată a Paysera, iar plata poate fi efectuată după acceptarea prealabilă de către Client a Termenilor pentru o astfel de metodă de plată furnizată de Paysera ca intermediar de plată.

1. Produsele oferite in Magazin sunt complet noi si originale.
2. MONNA depune eforturi pentru a asigura funcționarea deplină a Magazinului, pe baza expertizei tehnice disponibile, și se obligă să remedieze într-un termen rezonabil orice nereguli semnalate de Clienți.
3. Pentru fiecare articol achiziționat de la MONNA, se poate depune o reclamație sub rezerva Termenilor pentru produsele de îngrijire personală, i.e. fara aspect deteriorat si cantitate diferita, sub rezerva termenelor si conditiilor de recurs specificate in prevederile legale in vigoare, daca exista vicii care il fac neconform cu contractul de vanzare incheiat.
4. Reclamația poate fi depusă prin poștă prin returnarea mărfurilor și o descriere scrisă a defectului sau un formular de reclamație completat publicat pe site-ul MONNA și trimis la adresa de e-mail complaint@monna.bg. În termen de 30 de zile, începând cu ziua următoare datei primirii expedierii de către MONNA, Clientul trebuie să fie informat cu privire la decizia privind reclamația dată.
Șablon de formular de revendicare:
Către: Monna International EOOD cu sediul social în Sofia, 15 Geo Milev St
email: reject@monna.bg
Vă anunt prin prezenta o neconformitate între bunurile convenite și cele livrate, stabilite de mine.
Număr de ordine: ____________________
Numar chitanta/factura:__________________________________________
Protocoale, certificate și alte documente care constată neconformitatea mărfurilor: ________________________________________________________
__________________________________________________________________
Obiectul reclamației:
1. Bunurile sunt: ​​Defecte (precizați defectul) __________________________________;
o Rupte;
o Cu ambalaj spart;
o Cu un defect de fabrica.
Daca produsul prezinta un defect de fabricatie:
o Produsul se scurge când capacul este închis sau există un defect la etanșare;
o Lipsesc părți ale produsului și/sau setului (cutie, capac, atomizor);
o Marfa prezinta un defect functional (functionalitate, utilizare, aspect).
Prin această plângere, îmi declar dorința de a:
o rambursarea sumei plătite sau;
o înlocuirea mărfurilor cu alta
o reducere de preț
5. În cazul în care produsul dat prezintă defecte, Clientul are următoarele drepturi conform art. 112 – Art. 114 și art. 124 din Legea privind protecția consumatorilor:
a) să facă o declarație de anulare a contractului sau de reducere a prețului Produsului, cu excepția cazului în care Vânzătorul, fără întârzieri nejustificate și inconveniente excesive pentru Cumpărător, a înlocuit Produsul defect cu un produs fără defecte sau a înlăturat defectul; br> b) să solicite înlocuirea Bunurilor cu alta fără defecte sau înlăturarea defectului acestuia.
6. În cazul în care reclamația nu este satisfăcută, Bunurile trebuie returnate Clientului împreună cu o declarație privind nefondarea reclamației.
7. Metode extrajudiciare de soluționare a litigiilor:
a) Vă informăm că Clientul-utilizator poate folosi următoarele metode extrajudiciare pentru soluționarea litigiilor și formularea reclamațiilor:
i. Trimiterea unei reclamații către MONNA;
ii. Depunerea unei plângeri la Comisia pentru Protecția Consumatorului (CCP). Mai multe informații despre KZP și depunerea electronică a unei reclamații pot fi găsite la următoarele link-uri: https://kzp.bg/podavane-na-zhalba
b) Dacă efectuați o achiziție în calitate de consumator, aveți, de asemenea, dreptul de a utiliza o metodă extrajudiciară de soluționare a litigiilor și de a face reclamații printr-o platformă interactivă ODR (Online Consumer Dispute Resolution) în conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului din 21 mai 2013 privind soluționarea online a litigiilor consumatorilor și de modificare a Regulamentului (CE) nr. c) Platforma ODR este un instrument interactiv disponibil utilizatorilor din Uniunea Europeană prin care se poate depune o reclamație. Linkul de mai jos redirecționează către platforma ODR: ec.europa.eu/consumers/odr. În conformitate cu articolul 1 din Regulamentul ODR pentru consumatori, scopul platformei ODR este de a oferi utilizatorilor un instrument care facilitează realizarea unei soluții extrajudiciare independente, imparțiale, transparente, eficiente, rapide și echitabile a litigiilor prin intermediul Internet între consumatori și antreprenori de pe teritoriul Uniunii Europene. d) Adresa de e-mail a Online MONNA pentru contactul cu Clienții este următoarea: info@monna.bg

1. Clientul, care este consumator în sensul prevederilor relevante ale legii, se poate retrage dintr-un contract de vânzare încheiat fără a furniza un motiv, conform Termenilor descriși mai jos și conform Termenilor pentru produsele de igienă personală, i.e. fara aspect perturbat si cantitate diferita.
2. Termenul de retragere dintr-un contract de vânzare a Bunurilor este până la expirarea a 30 de zile din ziua în care Clientul sau un terț, altul decât transportatorul și indicat de Client, a dobândit posesia Bunurilor. Pentru a-și exercita dreptul de refuz, Clientul trebuie să informeze MONNA de decizia sa de a refuza printr-o notificare expresă (de exemplu, scrisoare prin poștă, fax sau e-mail) trimisă la adresa: reject@monna.bg
3. Clienții pot folosi un formular de acces care poate fi obținut printr-un mesaj electronic trimis imediat după confirmarea comenzii, dar acesta nu este obligatoriu. De asemenea, clienții pot completa și trimite o copie scanată a Formularului de respingere a contractului sau altă notificare expresă de respingere la următoarea adresă de e-mail: reject@monna.bg. La primirea retragerii din contractul de vânzare, MONNA trimite imediat Clientului pe un suport durabil (de exemplu, prin e-mail) o confirmare a notificării primite de retragere.
Exemplu de formular de renunțare:
Către: Monna International EOOD cu sediul social în Sofia, 15 Geo Milev St
email: reject@monna.bg
Prin prezenta notific că mă retrag din contract:
Pentru vânzarea următoarelor bunuri*:
Pentru furnizarea următoarelor servicii*:
Comandat pe*/ primit pe*:
Nume(e) de utilizator:
Adresa utilizatorului(i):
Data________________________________

* Vă rugăm să ștergeți acolo unde este necesar.

4. Pentru a respecta termenul de reziliere a contractului, este suficient ca Clientul să trimită o notificare pentru a-și exercita dreptul de retragere din contract înainte de expirarea acestui termen.
5. Clientul returnează Bunurile în cel mult 30 de zile din ziua în care a primit comanda. Termenul se consideră îndeplinit dacă Clientul trimite Bunurile înapoi înainte de expirarea perioadei de 30 de zile.
6. În cazul anulării contractului, MONNA trebuie să returneze Clienților toate plățile primite de acesta, inclusiv costurile de livrare a unui anumit articol (cu excepția costurilor suplimentare datorate unei metode de livrare alese, alta decât cea mai ieftină pentru livrare obișnuită, oferită de MONNA și costuri de ambalare) fără întârzieri nerezonabile și în orice caz nu mai târziu de 14 zile de la data la care MONNA a fost notificată de decizia Clientului.
7. Rambursarea plăților Clientului se efectuează numai prin transfer bancar. MONNA poate reține rambursările până când primește bunurile sau dovada expedierii, oricare dintre acestea survine mai întâi. In cazul in care Clientul si-a primit transportul ramburs la livrare, rambursarea se face doar intr-un cont bancar emis in Romania.
8. Clientii sunt raspunzatori numai in cazul scaderii valorii Bunurilor returnate, ca urmare a utilizarii acestora, in alt mod decat cel necesar pentru stabilirea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora.

1. MONNA furnizează Clienților următoarele servicii pe cale electronică:
a) Posibilitatea încheierii online a contractelor de vânzare de bunuri în MONNA, conform acestor Termeni,
b) Capacitatea de a crea profiluri de Client în MONNA,
c) Transmiterea informațiilor comerciale comandate despre mărfuri.
2. Clientul are dreptul de a se retrage din contractele de vânzare de bunuri conform prevederilor relevante ale legii și principiilor enunțate în acești Termeni. În plus, Clientul are dreptul în orice moment să solicite suspendarea serviciilor prestate de MONNA, la care se face referire la pct. 1, lit.
b) și c) de mai sus.
3. Condițiile tehnice de furnizare a serviciilor online de către MONNA sunt următoarele:
a) acces la Internet,
b) utilizarea unui browser web care permite editarea documentelor hipertext (de exemplu Internet Explorer, Opera, FireFox sau similar);
c) disponibilitatea unei adrese de e-mail.
4. Reclamațiile privind serviciile prestate electronic pot fi adresate la adresa de e-mail complaint@monna.bg și la telefonul +359888066662 la un preț conform planului tarifar al operatorului de telefonie mobilă. Reclamația Clientului trebuie să includă numele destinatarului serviciului și o scurtă descriere a problemei. MONNA va depune toate eforturile pentru a trata reclamația cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 14 zile de la primirea acesteia.Clientul va fi informat despre modul în care a fost tratată reclamația, la alegerea sa, prin telefon sau prin e-mail. -mail trimis la adresa de e-mail specificată de acesta.
5. MONNA vă informează că, în funcție de setările browserului web al Clientului, pot fi trimise cookie-uri către sistemul informatic utilizat de Client, care nu sunt componente ale serviciilor oferite de MONNA și permit identificarea ulterioară a Clientului care vizitează site-ul. site-urile MONNA și care servesc pentru a facilita utilizarea Magazinului de către Client, precum și în scopul monitorizării fluxului Clienților pe site-urile MONNA. Clientul poate dezactiva utilizarea cookie-urilor de către MONNA în orice moment, introducând setările corespunzătoare în browser-ul său web. Pentru mai multe informații despre cookie-uri, funcționalitatea acestora și capacitatea de a le gestiona, vă rugăm să consultați Termenii cookie-urilor.

1. Nerespectarea prevederilor acestor Condiții are ca rezultat imposibilitatea achiziționării produselor oferite de MONNA. MONNA își rezervă dreptul de a modifica acești termeni și condiții și ar trebui să ofere Clientului oportunitatea de a se familiariza cu Termenii și condițiile atunci când plasează o comandă.
2. Legislația bulgară este aplicabilă contractului de vânzare a produselor în MONNA. Contractul se incheie in limba romana.
3. În aspectele care nu sunt acoperite de acești Termeni, prevederile relevante ale Legii bulgare privind protecția consumatorilor, Legea privind obligațiile și contractele, Legea comercială, Legea comerțului electronic, precum și prevederile altor legi aplicabile activității și funcționării MONNA.
4. Instanta competenta pentru solutionarea litigiilor este instanta cu competenta teritoriala conform reglementarilor aplicabile.4. Instanta competenta pentru solutionarea litigiilor este instanta cu competenta teritoriala conform reglementarilor aplicabile. În cazurile în care vă aflați în postura de consumator în relația dvs. cu Monna și apare un litigiu de consum care nu poate fi soluționat de comun acord, puteți înainta Comisiei o propunere de soluționare extrajudiciară a litigiului. Protecția consumatorilor în Republica Bulgaria (Comisia pentru protecția consumatorilor în Republica Bulgaria, adresa web: https://kzp.bg/). În acest caz, utilizatorul poate utiliza și platforma online de soluționare a litigiilor de consum creată de Comisia Europeană, care este disponibilă la: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
5. MONNA poate modifica regulamentul în cazul a cel puțin unuia dintre următoarele motive importante:
a) modificarea prevederilor legale sau modificarea interpretării prevederilor legale ca urmare a unor hotărâri judecătorești, decizii administrative, interpretări, explicații sau recomandări emise de serviciile sau autoritățile competente, dacă aceasta afectează aspectele reglementate de Regulament;
b) modificarea modului de prestare a serviciilor reglementate de Regulament din motive tehnice și tehnologice, considerente de securitate, îmbunătățirea activității MONNA sau îmbunătățirea calității serviciilor furnizate de MONNA;
c) modificarea domeniului de aplicare sau a metodei de furnizare a serviciilor reglementate de Regulament prin introducerea de noi funcționalități sau servicii, modificarea sau retragerea funcționalităților sau serviciilor existente;
6. Modificările la regulament se aplică ordinelor făcute după intrarea în vigoare a modificărilor. Comenzile plasate înainte de data intrării în vigoare a modificărilor la Regulament vor fi îndeplinite în baza prevederilor Regulamentului în vigoare la data depunerii comenzii.
7. Toate mărcile comerciale și numele companiilor afișate pe MONNA aparțin proprietarilor lor de drept și sunt plasate în scop informativ.