Abordare: Sofia, str. Geo Milev nr. 15Sună-ne: +359 8 7777 9009Email: customers@monna.bg
Abordare: Sofia, str. Geo Milev nr. 15Sună-ne: +359 8 7777 9009Email: customers@monna.bg

Cart

Total:$170.00

Favorite


Revendicare usoara

Rata reclamatiilor datorate defectelor la noi este extrem de mica, dar este bine de stiut ca vom gasi o solutie la toate cazurile care apar fara nici o intarziere, astfel incat sa va putem garanta satisfactia maxima. Este în interesul nostru să găsim cea mai rapidă soluție pentru reclamația dvs., așa că nu vă faceți griji că trebuie să așteptați mai mult decât este necesar. De obicei rezolvăm cazurile în câteva zile.
Toți clienții înregistrați pot renunța discret prin contul lor de client.

În cazul în care decideți să anulați o comandă, vă rugăm să trimiteți la:
Monna International EOOD, Bulgaria, Sofia, 15 Geo Milev str.
împreună cu un formular completat pe care îl vei găsi Aici
De asemenea, puteți anula un produs direct în biroul nostru. În cazul în care completați formularul fără ajutorul personalului nostru, nu uitați să indicați ce vedeți ca un defect al mărfurilor sau cum se manifestă defectul, precum și o posibilă modalitate de soluționare a reclamației.
Clienții care sunt deja înregistrați la noi au opțiunea de a returna un articol prin contul lor. În secțiunea COMENZI, puteți selecta produsele pe care doriți să le returnați trimițându-le înapoi la noi. De asemenea, puteți urmări starea revendicării dvs. în contul dvs.
Vă vom informa în scris despre evoluția cererii dumneavoastră, în special acceptarea, procesarea sau respingerea, prin e-mail sau mesaj text. Dacă este necesar, vă vom contacta și prin telefon.
Vom lua o decizie cu privire la reclamația dvs. în termeni extrem de scurti. Finalizarea corectă a oricărei revendicări, inclusiv remedierea defectului, nu va dura mai mult de 30 de zile. În caz contrar, aveți dreptul de a respinge comanda complet. Pentru a putea respecta cât mai mult termenul limită, avem nevoie și de cooperarea dumneavoastră activă.

Monna International este persoană juridică responsabilă pentru defectele care apar pe produse la livrare și/sau pe parcursul a 24 de luni. Este important de știut că nu suntem responsabili dacă apar defecte din cauza utilizării necorespunzătoare. Pentru produsele care au fost deja folosite, nu suntem responsabili pentru defectele corespunzatoare gradului de utilizare sau uzurii bunurilor uzate.
Este important de știut că sensibilitatea crescută sau o reacție alergică nu poate fi considerată un defect în sine. Găsirea defectelor în cadouri sau în alte servicii gratuite care sunt suplimentare la serviciile dvs. nu poate fi considerată un defect. Fotografiile produselor din magazinul nostru online sunt doar ilustrative și nu constituie un caracter obligatoriu pentru descrierea mărfurilor.

În cazul unui defect al produsului, putem conveni de comun acord despăgubiri sub forma unui voucher.
În plus, aveți dreptul de a solicita repararea prejudiciului prin relivrare sau reparare.
Dacă o astfel de înlăturare a defectului este imposibilă sau nejustificată pentru noi, aveți dreptul să solicitați o reducere din prețul de achiziție. În acest caz, păstrați bunurile și vă vom rambursa o parte din prețul de achiziție.
Daca este un defect material, va puteti retrage si din contractul de cumparare. În acest caz, trimiteți-ne produsul înapoi și vă vom rambursa prețul integral al produsului.